יום שישי, 10 ביולי 2015

TMI- לגזור

כשהייתי בתיכון עשיתי מבחן של מכון הדסה.
בעיניים שלי מאז - כולם עשו.
ובכן, כשאת נערה צעירה, את רוצה מה שכולם.
המבחן היה אמור לגלות מהם התחומים שאני חזקה בהם לפני השיבוץ למגמות.

התוצאה הייתה
שאני טובה ב"לגזור" כיון שהצלחתי לשמור על קו אחיד ורציף באופן בו גזרתי.
לא פחות.
וממרחק השנים זה הדבר היחיד שאני זוכרת שאמרו לי במשוב.

להורים המתלבטים בסוגיה אם לשלוח את ילדיהם למבחנים מסוג זה -
תחסכו מהם
ותחסכו את הכסף.
ילדים בני 15 לא צריכים את זה.

אבל בהתאם ליכולות שלי שהתגלו אי אז
גזרתי היום שני דברים:
1. גזרתי שבלונה של משושה.
2. גזרתי מעט את הפוני.
ואני חושבת שהצלחתי יפה בשתי המשימות.

כפי שאתם כבר יודעים מדובר ב"פורטה שלי" כמו שאומרת דנית.

מעטפת משושה

שבלונה מ"רעותא"

גוזרים ומקפלים פנימה

משושה, מאחור

מעטפת המשושה היא מעטפת כיס מתוקה
ובתוכה אפשר להטמין כרטיס ברכה.

רשימת קניות:
רעותא- שבלונה משושה
נתנאלה.קום - נייר עטיפה
מסטיקים - מספריים










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה