יום חמישי, 23 ביולי 2015

͏כלי עבודה 1

בשנה האחרונה אני עסוקה בהצטיידות.
כידוע עם האוכל בא התיאבון
ובכל מה שקשור לחומרי יצירה
מדובר בתיאבון גדול במיוחד.

אני בהתחלת ה"אוסף" שלי.

הפעם אני רוצה לספר על ה- Trim & Score Board
של We R memory keepers.
זהו לוח קיפול נוח לעבודה
ואני משתמשת בו כמעט בכל עבודה שאני עושה.

להשלמת העבודה על הכרטיס הבנתי שאני צריכה מעטפה שתתאים בול
ולשם כך אותה חברה הוציאה את Envelope Punce Board.

היתרון של שני המוצרים שהם "מדברים" האחד עם השני.

והגילוי המרגש של היום היה:
דף קארדסטוק 30X30 מהווה מעטפה מושלמת
לכרטיס בגודל 15X15.

שני הגדלים הללו זמינים בדפים מהממים בכל חנות
והם מהווים בסיס לכרטיס ולמעטפות בלי כל מאמץ נוסף.




4 פינצ'וצ'ים, 4 סימונים, ארבעה קיפולים
והגעתי ליעד.

רשימת קניות:
מסטיקים - לוח קיפול ולוח ליצירת מעטפות.
נתנאלה.קום - קארדסטוק.
רעותא - מדבקת תוית של Micush.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה